Demiryolu Elektrik Şikayetleri Uygulaması
RAILWAY BIJLI SAMADHAN, demiryolu departman çalışanları için tasarlanmış bir mobil uygulamadır. Bu uygulama, Genel Elektrik Hizmetleri ve konutlarla ilgili elektrik şikayetlerini kaydetmek için kullanılmaktadır. Tüm demiryolu kullanıcıları, elektrik sorunlarını kolaylıkla kaydedebilir ve bu süreçte SMS bildirimleri alabilirler. Uygulamanın sunduğu özellikler arasında, kaydedilen ve çözülen elektrik sorunlarıyla ilgili güncellemeler yer almaktadır.
Uygulama, kullanıcıların sorunlarıyla ilgili ilgili resmi iletişim numarasını da sağlar, böylece ek yardım almak isteyen kullanıcılar için kolaylık sunar. Ücretsiz olarak sunulan bu uygulama, demiryolu kullanıcılarının elektrikle ilgili sorunlarını hızlı ve etkili bir şekilde çözmelerine yardımcı olmayı amaçlamaktadır.